Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Megrus | użytkownik

imię i nazwiskoMarian Edward adresśląsk cieszyński zarejestrowany25.08.2006 @13:27:33 ostatnio na stronie11.07.2012 @16:09:12

zawsze ciekawy życia, kochający Boga i ludzi ....

kontakt i statystyki
digarty235 komentarze2288 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic DMC-FZ 30 i komp...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~merycom    14.09.2007 @16:05:09
dziekuje za odwiedziny
~CarolineCagowska    13.09.2007 @19:13:31
... bardzo mi miło ...
~Isabele    13.09.2007 @18:42:20
Dziękuję serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~cruiser21    13.09.2007 @18:34:37
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~seniorre    13.09.2007 @15:47:14
dziękuję
_______________________________
pozdrawiam,miłego popołudnia życzę
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~energia    11.09.2007 @16:51:30
~bakusiowa    07.09.2007 @20:22:27
okey już sie poczuczyłam, wikipedia dobra sprawa po prostu nie znałam tego rodzaju xD
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~bakusiowa    07.09.2007 @20:21:04
fakt, biologia mnie nudzi a musze ją zdawać na maturze
dziękuję
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~seniorre    07.09.2007 @16:19:34
dziękuję
________________________________
pozdrawiam,milego popołudnia życzę
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~CarolineCagowska    07.09.2007 @15:53:54
... dziękuję serdecznie za miłe słowa ...
~Isabele    06.09.2007 @17:53:00
Dziękuję ogromnie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~ewa1984    06.09.2007 @17:38:47
nie, to jaworzno...
dziękuję
~energia    06.09.2007 @14:51:11
dziękuje
~CarolineCagowska    06.09.2007 @13:50:48
... dziękuję za miłe odwiedziny słoneczka życzę ...
~AGAta1313    06.09.2007 @13:37:39
ładne zdjęcia w galerii

Pozdrawiam
_______
~cruiser21    06.09.2007 @13:35:19
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Vampira    06.09.2007 @08:16:04
Bardzo dziękuję za komentarze. Zawsze wątpiłam w swój talent, choć ludzie mnie o nim przekonywali. Może faktycznie coś w tym jest?
~Jamnik    05.09.2007 @15:05:50
dziękuje
~athalantar    04.09.2007 @22:08:06
Hmmm... nie zazdroszczę proszę mi uwierzyć. Inne foty - naprawdę ok, ta nie przemawia do mnie i strasznie mnie raziła ta otoczka wokół budynków, ale wierzę na słowo i przede wszystkim dziękuję - dziękuję za przyjęcie krytyki i wyjaśnienie, a nie odbicie, bo chyba nie na tym to polega. Pozdrawiam serdecznie!
_______
'Po co nam sen, po co nam sen, zostajemy tutaj, aż po świt'
~sirNicon    04.09.2007 @18:18:55
dzieki pozdrawiam
_______
Latam
~eilianu    03.09.2007 @22:15:35
dziękuję
~Isabele    03.09.2007 @18:37:11
Dziękuję ogromnie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~cruiser21    03.09.2007 @16:04:48
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~cruiser21    03.09.2007 @16:04:07
dzięki
_______
Fotografując opowiadamy także o sobie.

Każda ocena to dar - warto obdarowywać
~Isabele    02.09.2007 @14:53:23
Dziękuję ogromnie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt